Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 06:00


Om jag matar dig med min sked av kärlek och förståelse kommer du klara av att svälja då?

Det är jätte gott jag lovar.

Det kan göra ganska ont med det är massage för hjärta och själ.


Jag förstår att den mörka hörnan har blivit säker zon.

Livet är svårt när du är rädd för att leva det.

Låt tårarna födda lättnad och akseptans.


Min sked är kanske lite för vass.

Det är väldigt svårt för mig att slipa till den så att kanterna mjuknar.

Varie gång jag har försökt så blir kanten bara skarpare.

Jag är ju van att slipa knivar...


Far i helvete.

Jag kan inte ge dig ditt mod.

Jag kan inte ge dig en värld du vill leva i.

Jag kan bara erbjuda dig min sked.


Rädslor och ångest har gjort dig handikapad.

Fast jag vet att även känslornas rehab fungerar.


Ångest födder ångest.

Rädsla födder rädsla.


Glädje födder glädje.

Mod födder mod.


Självhat är något av känslornas aids.

Har du fått viruset så kan det mycket väll vara så att du aldrig blir helt frisk igen.

Dock är jag säker på att det finns bromsmedicin.


Hopp

Kärlek

Mod

uppskatting

Tacksamhet

Tro


Är alla livsviktiga ingredienser.

Allt är gratis men kan vara svåra att finna om självhatet har hunnit sprida sig under för lång tid.



Snälla våga smaka på mig sked.









Av Gudmoder - 3 oktober 2012 04:44


Det knepiga är att den där getingen är deprimerad.

Fett deprinerad.

Den där jäveln har tagit ångest till en ny nivå.

Egentligen borde jag bara slakta geting jäveln rakt av.

Slå sönder honom med en tidnning.


Problemet är att hans tagg är fucking livsfarlig (LIVSFARLIG).

Om jag skulle slår fel så kan han smitta mig med sig brutala ångest och den vill inte jag veta av.


Det lättaste sättet att lösa detta är att göra getingen vällmående igen.

Dock har jag väldigt svårt tro att jävlen vågar vara på den sidan.

Han känner sig trygg där nån stans i min skalle och gottar sig i gamla minnen som en hungrig stoner gottar sig i glass.


Vet faktist inte riktigt hur jag ska göra.

Har aldrig hört om en lyckad geting opration.

Slutar alltid i någon form av dödsfall.

Jag vill ju inte att han ska kola, bara flytta ut ur min skalle.

Jag kommer komma ihåg dig lilla geting jag lovar.

Det börjar bli dax för dig att åter igen lära dig att flyga.

Jag klarade det du kan oxå.

Stackars lilla geting var inte så rädd.


Du snackade lite om att du va en anka förut.

Jag blir orolig du är helt skitzad.

Ankor är mycker snällare än vad du är, dom är inte alls lika agressiva i sitt betende.

Du därimot är slug, labil, opålitlig och desperat.

Du kan få leva runt där i minneshålan ett tag till.

Men du måste börja visa lite respekt annars finns det en chans att du blir uppsagd väldiogt snart.


Än finns det broar fast hur länge din håller är nog en tidsfråga.

Men du har ju vingar så du behöver bara våga flyga över,det kan vara ganska kallt och riktigt blåsigt.

När du väll är över vattnet blir det varmare.

Du behöver bara våga ditt jävla ångest bi.


Börja leta efter tro hopp och kärlek så kommer vindarna bli mildare ju närmare du kommer.






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards