Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Sömnlös två år senare.

Av Gudmoder - 1 oktober 2012 05:02

I ca en kvart sov jag.

Om jag nu ska kalla det sova.

Jag skrek medvetet för att kunna vakna.

På nåt sett komist att det är ännu en dröm som får mig att knappa in skit på en skit blogg jag desutom glömt.

Kanske var det blogg jävelns sett att kräva sin rätt till existens.


Stängde av tvn för ca två timmar sen för att somna stenhårt.

Det borde vart busenkelt jag har ju fan två dagars baksmälla.

Det funka skit dåligt.

Tankarna lät alldeles för högt.

Som om dom inte ens var mina, mer som om nån ska snacka mig till sömns med hyfsat meningslöst svamel.

Jag slängs in i en dröm innan jag hunnit somna ordentligt.


Jag befinner mig i en ganska avklädd lägenhet. När jag kommer in i dunkla vardagsrummet sitter Ebba och Andreas i varsin soffa.

Jag har inte sett Andreas på över två år.

Stämingen är inte så jävla bra.

På bordet ligger det en påse med lite piller.

Vet inte vad det är för skit.


-Du vet att jag inte röker längre, men knarka ska vi fan kunna göra endå! säger Andreas nästan som en alvarlig order.


Jag hamnar i nån soffa och sen är det kört.

Det känns som elaka sågar i hjärnan,tilltäppt käft och kramper längst rygraden.Jag är rädd och det gör ont!Det här är inte kul!

Med lite anstränging får jag ut ett instänkt skrik och lyckas vakna.


Nu ska jag gå upp om två och en halv timme och har helt lagt ner hoppet om att kunna somna om denna natt/morgon.



Hasch jag saknar dig.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gudmoder - 16 oktober 2012 09:58

  Jag vill misshandla dig. Jag vill misshandla dig för att visa hur mycket jag bryr mig om dig. Jag vill hugga av ditt huvud. Jag vill hugga av ditt huvud för att kunna känna din puls. Jag vill döda dig. Jag vill döda dig för att du ska f...

Av Gudmoder - 7 oktober 2012 23:13

    Hon är hungrig nu. Andas ånga som smälter dig till grunden. Endast det hon vill ha av dig blir kvar.   Klorna växer i snabb takt det finns inte en tanke att fila ner dom. Hon behöver använda sina sylvasa naglar. Hon behöver spy ur...

Av Gudmoder - 7 oktober 2012 11:06

    Fem svarta små spindlar hade ramlat ur antagligen min egen ficka. Där ligger jag i ett naket rum . Två piller slängs upp på bordet och med kommmer spindlarna. Först en den andra kom snabbt efter ,tredje fjärde och när jag undrar om det...

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 06:00

  Om jag matar dig med min sked av kärlek och förståelse kommer du klara av att svälja då? Det är jätte gott jag lovar. Det kan göra ganska ont med det är massage för hjärta och själ.   Jag förstår att den mörka hörnan har blivit säker zon....

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 04:44

  Det knepiga är att den där getingen är deprimerad. Fett deprinerad. Den där jäveln har tagit ångest till en ny nivå. Egentligen borde jag bara slakta geting jäveln rakt av. Slå sönder honom med en tidnning.   Problemet är att hans ta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards