Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Inatt jag drommde nåt jag aldrig drömt förut.

Av Gudmoder - 19 april 2010 10:56

Jag och två vänner var på promenad i ett mycket märkligt landskap. Det låg en smula panik i luften. Vi gick snabbare men visste inte vart vi gick. På en klick ändras miljön och vi är nu på en stor bro men vilt vatten under oss. Att vattnet hadde röda strimmor likt blod i sig reagerade vi knappt på. En enorm man med en hund stor som en halv björn glodde in i oss bara tio meter ifrån oss. Vi gick rakt imot honom med lugn menalitet. Hej vi måste med bussen!- röt mannen till.

Buss?.-ropar jag likt ett frågeteken.

Nästa sekund kom et gul buss som tvärnitade framför oss.

En stressad thailenska satt vid ratten. Hoppa på fort vi har brottom! -skrek hon på engelska.


Samanlagt var det fyra unga thailenskor i bussen. Flickan vid ratten och tre utspridda vid bussens säten. Alla såg förskräkta ut.

Vi var till en början oförstående för det.Gles skog var vad vi såg flacka förbi när bussen svitchade förbi.

Vi saktade ner och möttes av en igenomträgande blod lukt mannens björn hund började skälla för fullt.

Mannen bet hunden i örat och han tysnade.

Vattnet brevid var nu blod forsar. Thailenskan brevid mig frågar törstigt om jag har vatten med mig. Jag hade ingenting med mig .

Hon blir rasande och börjar gråta.

Då börjar alla att gråta .

Till och med hunden grät.

Jag går längre fram i bussen som nu står stilla.

Vi möts av et tjock mur med galler för öppnigen.

Vart är vi?- frågar jag flickan vid ratten.

Vi måste igenom Syblods Staden.

Varför kalas den så?

Vi närmar oss tullen.

Jag hör skrik från gatan. Ser fingrar klippas ner i tull kassan.

Tullen gör allt till mos,pasta,tyg och cement.Alla måste lämna ifrån sig en kropps bit. Sedan äta i staden för att överleva i ut slussen.

De levande här syr ignom moset till pasta som vi måste äta.

Vi närmar oss. Jag förstår på sekunden varför alla gråter och skriker i panik .

Hunden!

Vi ger dom hunden!

Jag springer mot hunden och rafiki börjar redovisa hunden rättigheter.

Jag kan bara se moset forsa förbi.

Jag vaknar förskärkt och äklad.


Tur nog va det ju bara en dröm.


Peace.

 
 
Ingen bild

Pia

20 april 2010 17:18

Du skriver otroligt gripande och fängslande. Hemsk dröm! (Du stavar fantastiskt rart:) )
Puss Mami

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gudmoder - 16 oktober 2012 09:58

  Jag vill misshandla dig. Jag vill misshandla dig för att visa hur mycket jag bryr mig om dig. Jag vill hugga av ditt huvud. Jag vill hugga av ditt huvud för att kunna känna din puls. Jag vill döda dig. Jag vill döda dig för att du ska f...

Av Gudmoder - 7 oktober 2012 23:13

    Hon är hungrig nu. Andas ånga som smälter dig till grunden. Endast det hon vill ha av dig blir kvar.   Klorna växer i snabb takt det finns inte en tanke att fila ner dom. Hon behöver använda sina sylvasa naglar. Hon behöver spy ur...

Av Gudmoder - 7 oktober 2012 11:06

    Fem svarta små spindlar hade ramlat ur antagligen min egen ficka. Där ligger jag i ett naket rum . Två piller slängs upp på bordet och med kommmer spindlarna. Först en den andra kom snabbt efter ,tredje fjärde och när jag undrar om det...

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 06:00

  Om jag matar dig med min sked av kärlek och förståelse kommer du klara av att svälja då? Det är jätte gott jag lovar. Det kan göra ganska ont med det är massage för hjärta och själ.   Jag förstår att den mörka hörnan har blivit säker zon....

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 04:44

  Det knepiga är att den där getingen är deprimerad. Fett deprinerad. Den där jäveln har tagit ångest till en ny nivå. Egentligen borde jag bara slakta geting jäveln rakt av. Slå sönder honom med en tidnning.   Problemet är att hans ta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards