Alla inlägg under mars 2010

Av Gudmoder - 14 mars 2010 21:41


Egentligen kanske jag borde gå i terapi för hatet jag bär inom mig.


Jag kommer aldrig gå i terapi.

Va fan ska jag annars med en blogg till?


Fan jag är så arg att jag måste ta en rökpaus i inlägget. Om jag fick hänga me Kjell en dag skulle livet va så mycket vackrare.


Ett litet klipp på Kjell för er som inte hunnit lära känna honom.

http://www.youtube.com/watch?v=Y90t5MFHtiE




Det finns fler saker som gör mig lycklig.

Jag har en lista.


Min önskelista


Diskokula

Gorilladräkt

Dynamit

Högtalare

Yxa

Granater

Knivar

Spikpistol

Meskalin

Treudd



Ibland är det jobbigt att se fula mäniskor med barn.

Du inser att personen måste ha haft samlag för att tillvärka barnet.

Genast blir du illamående av bilderna som dyker upp innan för ditt skalben.

Ibland är det jobbigt att ha en fungerande hjärna.



Peace, Love and understanding

Av Gudmoder - 2 mars 2010 01:55



Märkliga meningar som örat tolkat fel.



-Har du sagt till Natalie att hon glömde sitt liv här?



Sagt av ett liten människo barn ca fyra år gammal. Hört efter skogskyrkogården på tuben mot Farsta.

-Titta vad många som har dött här!


-Han har tatuerat in min tatuering i sitt hår.


-Vi måste försöks hitts analen.


Tunga tankar i viktig mening.


Jag tror att fula människor färdas i grupp för att känna sig mindre fula.


Har du någonsin varit i Malmö utan att veta att du varit i Malmö?


Hämsk promenad till atg kiosken i björkhagen.

En överdrivet hurtig joggare springer förbi mig.

Jag ser framför mig hur jag fäller honom för att sedan hugga honom till döds men min nyslipade yxa.

Kanske att yrkesmördare är ett passande arbete?

Jag är osäker på lönerna för mitt drömjobb.

Spontanmördare!


Ibland är lyckan hjärndöd.


Vi människor måste inse att dom riktiga Stockholmarna är

duvor, råttor och troligen silver fiskar.



Love life.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards