Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Ett ihop plock från de senaste veckorna.

Av Gudmoder - 2 mars 2010 01:55



Märkliga meningar som örat tolkat fel.



-Har du sagt till Natalie att hon glömde sitt liv här?



Sagt av ett liten människo barn ca fyra år gammal. Hört efter skogskyrkogården på tuben mot Farsta.

-Titta vad många som har dött här!


-Han har tatuerat in min tatuering i sitt hår.


-Vi måste försöks hitts analen.


Tunga tankar i viktig mening.


Jag tror att fula människor färdas i grupp för att känna sig mindre fula.


Har du någonsin varit i Malmö utan att veta att du varit i Malmö?


Hämsk promenad till atg kiosken i björkhagen.

En överdrivet hurtig joggare springer förbi mig.

Jag ser framför mig hur jag fäller honom för att sedan hugga honom till döds men min nyslipade yxa.

Kanske att yrkesmördare är ett passande arbete?

Jag är osäker på lönerna för mitt drömjobb.

Spontanmördare!


Ibland är lyckan hjärndöd.


Vi människor måste inse att dom riktiga Stockholmarna är

duvor, råttor och troligen silver fiskar.



Love life.

 
 
Ingen bild

Lill-snorpii

11 mars 2010 23:30

words my dear..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gudmoder - 16 oktober 2012 09:58

  Jag vill misshandla dig. Jag vill misshandla dig för att visa hur mycket jag bryr mig om dig. Jag vill hugga av ditt huvud. Jag vill hugga av ditt huvud för att kunna känna din puls. Jag vill döda dig. Jag vill döda dig för att du ska f...

Av Gudmoder - 7 oktober 2012 23:13

    Hon är hungrig nu. Andas ånga som smälter dig till grunden. Endast det hon vill ha av dig blir kvar.   Klorna växer i snabb takt det finns inte en tanke att fila ner dom. Hon behöver använda sina sylvasa naglar. Hon behöver spy ur...

Av Gudmoder - 7 oktober 2012 11:06

    Fem svarta små spindlar hade ramlat ur antagligen min egen ficka. Där ligger jag i ett naket rum . Två piller slängs upp på bordet och med kommmer spindlarna. Först en den andra kom snabbt efter ,tredje fjärde och när jag undrar om det...

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 06:00

  Om jag matar dig med min sked av kärlek och förståelse kommer du klara av att svälja då? Det är jätte gott jag lovar. Det kan göra ganska ont med det är massage för hjärta och själ.   Jag förstår att den mörka hörnan har blivit säker zon....

Av Gudmoder - 3 oktober 2012 04:44

  Det knepiga är att den där getingen är deprimerad. Fett deprinerad. Den där jäveln har tagit ångest till en ny nivå. Egentligen borde jag bara slakta geting jäveln rakt av. Slå sönder honom med en tidnning.   Problemet är att hans ta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards